dag 3 - Reisverslag uit Sylvan Lake, Canada van brian rommens - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Sylvan Lake, Canada van brian rommens - WaarBenJij.nu

dag 3

Blijf op de hoogte en volg brian

18 Augustus 2016 | Canada, Sylvan Lake

het duurde wat langer omdat er een probleem was met het inter net maar ik ben aangekomen op 15 Augustes om kwart over 1 in Calgary daar heeft me stage baas me op gehaald en rick. Vervolgens zijn we ander half uur onderweg geweest naar de stage van rick om hem af te zetten. daar hebben we eerst nog een rondje over het bedrijf gelopen. toen zijn we naar mijn eigen stage bedrijf gegaan. het was toen al half 8. ik ben toen gelijk naar bed gegaan want ik was al 30 uur wakker omdat ik niet kon slapen in het vliegtuig. de 2de dag heb ik eerst uitgeslapen en ben ik samen met jeroen me stage baas een rondje over het bedrijf gegaan en het personeel ontmoet.
toen ben ik samen met dirk een nederlands jongen die er werkt doeken wisten halen in red deere voor over de kuil te leggen toen we terug waaren hebben we eerst wat gedronken en de doeken over de kuil gelegd en vast gemaakt met banden. daarna hebben we niet al te veel gedaan want het was 30 graden en wind stil. laat in de middag heb ik mee geholpen met melken en ben weer optijd naar bed gegaan. vandaag heb ik eerst mee geholpen met de melkstal schoon spuiten en de kalfjes drinken en eten gegeven. vervolgens ben ik samen met jeroen wisten eten in het dorp. en s'middags hebben ik en jeroen samen een nieuwe drinken bak voor het jongvee geplaatst omdat de oude kapot was. daarna heb ik wat boodschappen voor me eigen gedaan en wat uitgerust.

  • 18 Augustus 2016 - 19:30

    Tessa & Lieke:

    Hoi Brian,

    Wat leuk! Veel plezier en een mooie tijd gewenst!

    Groetjes!

  • 18 Augustus 2016 - 19:57

    Jozien Rommens :

    Hoi Brian

    Mooi om te lezen dat het goed gaat heel veel plezier

    Groetjes papa en mama

  • 18 Augustus 2016 - 21:21

    Familie Van Hooijdonk:

    Hoi Brian,

    Leuk om te lezen. Nog veel plezier.

    Groetjes van Adrie, Silvia, Jessica en Jesper.

  • 19 Augustus 2016 - 19:24

    Gert& Elian Van Adrichem:

    Hoi Brian,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat!
    Veel plezier en een leuke stage gewenst en vooral genieten he

    Groetjes van ons allemaal

    Gert&Elian, Wouter en Ilse van Adrichem

  • 10 September 2016 - 22:07

    Marcel, Marianne En Thijs Rommens:

    Hoi Brian,
    Leuk om te lezen hoe het met je gaat in Canada!
    Veel plezier en succes!
    Marcel,Marianne en Thijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Sylvan Lake

brian

ik ben 18 jaar oud en woon in etten-leur.

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 5439

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 15 Oktober 2016

dag 3

Landen bezocht: