dag 35 - Reisverslag uit Sylvan Lake, Canada van brian rommens - WaarBenJij.nu dag 35 - Reisverslag uit Sylvan Lake, Canada van brian rommens - WaarBenJij.nu

dag 35

Blijf op de hoogte en volg brian

20 September 2016 | Canada, Sylvan Lake

het zijn nu een aantal drukken weken geweest. vorige week zijn we bezig geweest met mest rijden toen zijn we in het weekend door gegaan wel een aantal keer moeten stoppen omdat het begon te regenen. afgelopen week zijn we weer op maandag veder gegaan dat was de laatste dag want toen was er op heel die blok mest gereden. ze zijn toen ook de laatste tarwe aan het combinen geweest. dit hebbe we toen in de bin opgeslagen. dinsdag zijn ze da alfalfa ( luzerne ) wisten maaien. en ben ik de akker waar mest is gereden aan het schijfheggen geweest. dat was die zelfde dag nog klaar. Woensdag zijn ze de luzerne wisten hakselen dit was binnen 5 uur klaar . de kuil hoeft niet ondergedekt te worden want alles word in een bag gedaan en niet in een sleufsilo. donderdag hebben we een net aan het eind van de kuil gelegd zodat de vogels geen gaten in het plastic maken veder hebben we nog een paar kleine klusjes gedaan en kwamen ze s avonds nog top grinden ( het strooi hakselen voor het voer. toe moest ik de pakken er in leggen met de shovel. vrijdag was het best rustig gewoon het vasten werk gedaan en paar andere kleine klusjes. afgelopen weekend zijn ik en rick naar de rocky mountains geweest. daar zijn we een heel eind doorheen gereden en in banff een plaatsje in de rocky mountains blijven slapen en nog wat rond gekeken dit was erg mooi! dat weekend hebben we zon 900 km gereden, maar dat was zeker de moeite waard.

• 22 September 2016 - 09:17

Gert En Elian Van Adrichem:

Hey Brian,
    Leuk om weer een verslag van jou te lezen.
    Zo te lezen vermaak je je wel.
    Mooi dat jullie naar de Rocky Mountains zijn geweest.
    En jullie rijden wel veel kilometers zeg.
    Veel plezier nog!
    Groetjes Fam van Adrichem

• 27 September 2016 - 10:06

Aukje Van Dreumel (Prinsentuin College):

Hoi Brian,

Fijn om te lezen dat je het daar naar de zin hebt, leuk dat er meer van school in de buurt zitten en dat jullie er samen op uit trekken. Probeer je wat vaker een verslagje op deze site te zetten? Veel plezier nog, grt.