dag 52 - Reisverslag uit Sylvan Lake, Canada van brian rommens - WaarBenJij.nu dag 52 - Reisverslag uit Sylvan Lake, Canada van brian rommens - WaarBenJij.nu

dag 52

Blijf op de hoogte en volg brian

07 Oktober 2016 | Canada, Sylvan Lake

Vorige week is het een minder drukken week geweest. In het begin van de week hebben we gewoon het normalen werk gedaan niet veel bijzonders. aan het eind van die week heb ik op donderdag en vrijdag de melkstal goed schoon gemaakt met de hogedrukreiniger. Vrijdag avond ben ik naar de verjaardag geweest van Dirk en Erwin bij Erwin thuis. Dat was erg gezellig er waren daar ook een stel Nederlanders dus weer wat mensen leren kennen. Zaterdag ochtend ben ik samen met Rick naar Brooks gereden dat ligt zuid-oost van Calgary. Daar woont familie van me. Het was ongeveer 3,5 uur rijden en toen we daar aan kwamen zijn we eerst naar de broer van me opa gegaan daar bleven we ook slapen. Toen we er waren hebben we eerste een rondje gemaakt over het melkvee bedrijf van de zoon van de broer van me opa. Dat was er mooi om te zien daarna zijn ik en rick samen met wat kinderen van de familie een rondje wisten rijden in Brooks en daarna nog samen wat wisten drinken. De volgende dag zijn ik en rick wat rond wisten kijken en in de middag zijn we in Dinosaur park geweest. Op maandag zijn we op het anderen melkvee bedrijf wisten kijken van de andere broer van me opa. Deze bedrijven leken erg veel op elkaar. daarna zijn ik en rick opgehaald door wendel een neef van me vader. Die heeft een beef koeien bedrijf. dat was erg apart om te zien want al de beesten lopen heel het jaar buiten en lopen meestal op een veld waar een gewas heeft gestaan zo worden de resten van het gewas opgegeten. Daar zijn we ook blijven slapen en zijn we op dinsdag weer terug richting Red Deer gereden. Het was erg mooi om bij de familie op de bedrijven te kijken!

  • 07 Oktober 2016 - 17:55

    Jozien Rommens:

    Hoi Brian de tijd vliegt om leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad bij de familie. Je hebt veel leuke dingen mee mogen maken. Maar wij vinden het ook weer leuk om jou over een week weer te zien. Weet kijken er naar uit.
    Groetjes papa mama en Kevin

  • 10 Oktober 2016 - 20:03

    Aukje Van Dreumel (Prinsentuin College):

    Hoi Brian,
    Wat leuk dat je je familie hebt bezocht samen met Rick. Veel plezier nog daar en denk eraan om je beoordeling en urenregistratie te (laten) invullen en tekenen voor je naar huis gaat. Grt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Sylvan Lake

brian

ik ben 18 jaar oud en woon in etten-leur.

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 1646
Totaal aantal bezoekers 5432

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 15 Oktober 2016

dag 3

Landen bezocht: