dag 21 - Reisverslag uit Sylvan Lake, Canada van brian rommens - WaarBenJij.nu dag 21 - Reisverslag uit Sylvan Lake, Canada van brian rommens - WaarBenJij.nu

dag 21

Blijf op de hoogte en volg brian

06 September 2016 | Canada, Sylvan Lake

Het is vorige week een drukken week geweest. maandag was het rustig toen heb ik de kalveren gedaan en melkstal zuiver gemaakt voor de rest ook nog wat kleine klusjes gedaan. dinsdag kwamen ze de strooihokken van het jongvee uitmesten daar kon ik zelf niet veel aan mee helpen maar moest wel de kanten bij scheppen waar de shovel niet bij kon komen. toen dat klaar was hebben we de poorten terug gehangen en nieuw strooi in de hokken gestrooid. de woensdag zijn ze veder gegaan met de mest hoop om die uit te rijden op het land en hebben ze een vracht gemalen tarwe gebracht ook zijn zet toen een aantal koeien wisten bekappen en nog een aantal vaarzen. donderdag hebben we 15 koeien droog gezet en naar buiten gedaan. de vrijdag was het erg slecht weer dus was ik al om 12 uur klaar en had ik de middag vrij. toen ben ik in de avond met dirk de werknemer hier en een aantal vrienden van dirk uiteten geweest en daarna naar de bar. zaterdag ochtend moest ik de kalfjes doen en melkstal zuiver spuiten en smiddags met rick naar edmonton geweest naar het winkelcentrum en daar waar rond gekeken. toen ben ik savonds weer met rick en nog een aantal naar de bar geweest. zondag heb ik eerst uitgeslapen en toen weer naar rick gegaan en zijn we bij een paar anderen van onze school wisten kijken op het stage bedrijf daarna zijn we weer uiteten gegaan en weer optijd naar bed toe gegaan. vandaag heb ik weer eerst mee geholpen met melken daarna de kalveren gevoerd en de melkstal weer schoon gemaakt. veder heb ik nog wat kleine klusjes gedaan maar veder niks speciaals.

  • 09 September 2016 - 12:35

    Oma En Opa Rommens:

    Brian wij horen en zien wel dat jij het goed naar je zin hebt als je bij de fam komt doe ze veel groeten van ons geniet er maar van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Sylvan Lake

brian

ik ben 18 jaar oud en woon in etten-leur.

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 5435

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 15 Oktober 2016

dag 3

Landen bezocht: